Vanliga frågor..

..& svar

Betalning sker via Swish efter att du återfått dina plagg och är nöjd med lagningarna. Tryggt & Bekvämt!

Vårt fokus ligger på att laga byxor, men har du något annat du vill ha fixat är det bara att skicka in en prisförfrågan. Våra reparatörer har lagat allt från hattar till dunjackor. 

I grundpriset vid lagning av en byxa ingår lagning & förstärkning av ett hål/reva. T.ex. ett hål i grenen.
Önskar man lagning av flera hål eller förstärkning av flera områden (där det ännu inte är hål men är på väg) finns det som tilläggstjänst.

För att göra det enkelt & tryggt för både dig & våra skräddare skickar du in en bild på det du vill ha fixat. Du får prisförslag från oss utan att binda dig till att laga något. Detta är tänkt att ersätta din promenad till skräddaren för att få bästa möjliga pris – smart va!?

I takt med att fler skräddare & sömmerskor ansluter sig ökar även våra upptagningsområden. Om du inte kan hitta ett inlämningsställe du brukar passera eller ett postnummerområde där vi erbjuder upphämtning så ange ditt postnummer & mail längst ner på denna sida så hör vi av oss när vi är nära dig! 

Om du vill kan du lägga dina plagg i en påse och hänga dem på dörren. Observera att vi inte kan ta ansvar för plaggen förrän vi har hämtat upp dem. Du blir meddelad när de hämtas upp.

Vi kan alltid lägga dina plagg i en påse och hänga dem på dörren. Observera bara att ansvaret för plaggen övergår till dig när vi lämnat plagget ifrån oss.

Betalning sker efter att du återfått plaggen och är nöjd med lagningarna.

Fyll i vårt kontaktformulär nedanför så hör vi av oss inom kort när vi finns nära dig.  Vi växer varje vecka… 🙂

Finns vi inte nära dig ännu?

Du älskar vad vi gör men hittar oss inte nära dig? Skicka din önskan om vart du vill ha oss så kanske vi ses inom kort 😀